Fabrikanten

 
 
 
 
 

Gastenboek

 
 
 
 
 
Mecero.nl
Beste Sylvester, Dit is 1 jaar Apple care...
Sylvester
Hoelang heb je garantie op een iphone 5 ?
Lees alle berichten
Plaats een bericht
 

 

  Garantie aanvraag (RMA)

Volg eerst de onderstaande instructies voor uw garantie aanvraag. 

Dowload daarna hier>  <hier uw Garantie aanvraag (RMA) formulier en stuur deze mee met uw retour zending.
 

Voordat u een product retour stuurt kunt u zelf een aantal korte tests doen om te controleren wat er precies defect is;

BELANGRIJK:

Indien mogelijk; test uw toestel EERST met een andere accu en lader. Als het defect hierdoor verholpen is hoeft u ENKEL de accu of lader te retourneren. Indien uw klacht een software probleem betreft, raden wij u aan eerst de fabrieksinstellingen te herstellen. 9 van de 10 problemen worden hierdoor verholpen. Het is dus aan te raden deze test uit te voeren VOORDAT u een product retour stuurt. 


- Accu is snel leeg: het is zeer aannemelijk dat uw accu niet naar behoren werkt, u kunt ENKEL de accu retour sturen indien deze sneller dan 24 uur leeg is bij normaal gebruik.
- Display werkt niet: werkt het toestel helemaal niet dan ligt dit probleem waarschijnlijk bij uw accu en/of lader. Maakt het toestel bijvoorbeeld wel een 'opstartgeluid' of 'toetsgeluid' dan kunt u het toestel retour sturen.
- Geen bereik: probeer een andere simkaart (indien mogelijk van een andere provider). Blijft het probleem bestaan, dan kunt u het toestel retour sturen.
- Geluid werkt niet: reset uw toestel naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen (de meeste toestellen hebben de volgende security codes; 0000 of 00000 of 000000 of 12345). Mocht het probleem aanhouden dan kunt u het toestel retour sturen.
- Internet / E-mail werkt niet: Neem contact op met uw provider. Is uw toestel juist geconfigureerd voor internet?
- Laadt niet op: het is zeer aannemelijk dat uw lader niet naar behoren werkt, u kunt ENKEL de accu retour sturen.
- Mensen verstaan u geheel niet: u kunt het toestel retour sturen, er is een aannemelijke kans dat uw microfoon defect is.
- SMS werkt niet: Neem contact op met uw provider. Indien alles correct zou moeten werken kunt u het toestel retour sturen.
- Software probleem: Reset uw toestel naar fabrieksinstellingen (standaard paswoord is 0000, 12345 of 000000).
- Software probleem Blackberry: Reset uw servicebook instellingen en zet uw toestel terug naar fabrieksinstellingen.
- U verstaat mensen geheel niet: u kunt het toestel retour sturen, er is een aannemelijke kans dat uw speaker defect is.
- Valt uit: het is zeer aannemelijk dat uw accu niet naar behoren werkt, u kunt ENKEL de accu retour sturen.

LET OP:

Wij kunnen enkel garantie aanbieden binnen de gestelde garantie periode. Buiten deze periode worden reparatie- en verzendkosten in rekening gebracht.

U kunt uw retour zendingen richten aan;

Media Center Rotterdam
Afdeling service & reparatie
Postbus 336
3100AH Schiedam

BELANGRIJK: 


Stuur ALTIJD een compleet ingevuld Garantie aanvraag (RMA) formulier mee. 
Bij het ontbreken van deze documenten kunnen wij een garantie aanvraag of een retourzending niet in behandeling nemen.

 

 

 

 

Doorgaan